Elle-galans bäst klädda


Vänster: Modellen och bloggaren Filippa Berg 
Höger: Oskar Linnros med sällskap (Vet tyvär inte vem hon är)

Vänster: Designern Bea Szenfeld och Thomas Hägg 
Höger: Från HM Ann-sofie Johansson och Catharina Midby

Vänster: De tre Dagmar systrarna Sofia, Kristina,Karin och VDn Ebba Bucht  
Höger: Expressens Emma Danielsson i egen sydd klänning

Vänster: HMs chefsdesigner margareta van den bosch och bloggaren Elin Kling
Häger: modellen, bloggaren, designern m.m Ida Pyk

Vänster: Axel Nyhage och Richard Hutchinson från The local firm
Höger: Elon Lanto med systern Ida som sytt båda klänningarna

Vänster:Mönsterkonstruktören Matilda Olsson, styliten Sofie Krunegård och designern Ida Sjöstedt
Höger: Vinnaren av årets bäst klädda artist Petra "September" Marklund

Vänster: Alexandra Dahlström och stylisten Pamela Bellafesta
Höger: Rodeos moderedaktörsagnes braunerhielm och Benjamin Rask

Vänster: Vinnaren av årets modell Frida Gustavsson och årets  internationella designer Peter Dundas för Pucci
Höger: Vår egen suppermodell Emma Wiklund


En dag vill jag stå där på röda mattan på väg in till galan men till dess får jag nöja mig med att i efter hand titta på alla fantastiska outfits. Här är de enligt mig bäst klädda på Elle-galan. Jag har säkert missat någon men oj vad svettigt det var att sätta ihop kollaget. Alla fick ju inte plats och när någon valdes bort fick jag hela tiden känsla ”vem är lilla jag att välja bort några av mode Sveriges giganter”. Jag blandade lite hipp som happ bland bilderna men till sist återstod frågan: vem sätter man bredvid Peter Dundas? Vem är stor nog att klara av det? Till sist blev det Emma Wiklund och visst klara hon det galant?  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0