Fashion news: HM by Kling




Efter att halva sverige redan läst nyheten klickar jag in på Style och läser följande "H&M will follow their wildly successful collaboration line with Lanvin with a line designed by a little known fashion blogger. This marks the first time that the Swedish retail giant has released a line designed by a fashion blogger. Never before has a personal style blogger translated their success into designing for such a high profile brand" och visst känner vi igen tjejen på bilden. Bloggaren ifråga är ingen minder en vår egen 
Elin Kling. Jag längtar efter kollektionen som jag jag tror kommer bli något aldeles extra och så kul det är att internationella sidor skriver om vår fashionista.   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0