Min stil: 09 01 11


Blus Cubus, kjol Monki, Skor Dinsko, Armband Glitter

Då försöker jag mig på min första outfit blid lite sådär men den duger.

Dagen kommer att ägnas åt att packa, för efter middagen bär det av till Lund och elevhemmet ska bli kul att komma tillbaka. Jag är nästan peppad på att koma igång med skolan. Jag har nämligen ett mål för mina studier nu nämligen Borås textil högskola och Butikschefsutbildningen. Der är planen just nu i alla fall sen får vi se om det blir så i slut ändan. Varken jag eller manna trodde nog aldrig att livet skulle leda mig till den lilla staden hon flyttade ifrån.  

 


Kommentarer
Postat av: amanda

fiin blogg, och coool still fkt :D

2011-01-09 @ 23:05:18
URL: http://therealone.webblogg.se/
Postat av: Karolina

awwsome! Kommer bli din största läsare och stöta dig hela vägen. Go Sanna gogo! <3

2011-01-10 @ 22:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0