Radio P4 idag


Foto Nicole Gustavsson

Första dagen i skolan avklarad. Det kändes helt okej vilket kan ha att göra med att det bara var två lektioner. Eftersom vi började efter lunch så passade jag och Ak på att ta en fika på sta'n innan skolan.

Efter skoldagens slut åkte jag till Helsingborg för att bli intervjuad med två andra tjejer om mitt projektarbete nu i trean. Jag, Ak och Lisa var nämligen nere i Gambia och undervisade i matte tre veckor på en skola där nere. Det var den absolut mest utvecklande och fantastiska resa jag varit på. När intervjun ska sändas vet de inte men jag tänker visa lite bilder imorgon från Gambia då jag är tillbaka i Lund och har tillgång till men egen Laptop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0